כיצד לנקות נכון רצפות שיש

כיצד לנקות נכון רצפות שיש

כיצד לנקות נכון רצפות שיש, אנשים שיש להם רצפות שיש עשויים בהחלט לחשוב שמכיוון שהם עשויים מאבן, הם לא יצטרכו כל כך בתחזוקה בכדי לשמור עליהם במצב טוב ונקי למראה. זה נכון רק בחלקו. למרות שרצפות שיש עשויות מחומרים בסיסיים הם חזקים בהרבה מאשר רצפות עץ קשה או עץ למינציה, הן עדיין זקוקות לתחזוקה מסוימת כדי להראות אותן נהדרות.

ראשית, הנה לא. אל תשתמש בחומץ או בפתרון ניקוי מבוסס חומץ לניקוי רצפות שיש! שיש הוא מעין סלע שלמרות שהוא חומר בנייה יציב למדי, יכול בקלות להיפגע מחומרים חומציים – וחומץ הוא כמובן סוג של חומצה שלמרות שהיא נמצאת בצד החלש, היא עדיין יכולה לגרום נזק מסוים לשיש. אז תרצו להתרחק מהשימוש בו ברצפות השיש שלכם.

שנית, הנה עוד לא. אל תשתמש בסבונים או בחומרי ניקוי ברצפות השיש שלך, אפילו לא מהסוג המתון והפחות קשה. הם גם עלולים לגרום לרצפות פגומות – על פני השטח עלולים להיוצר בורות או אפילו להיסדק, וייתכן מאוד שתצטרך להחליף את הריצוף שלך כתוצאה מכך!

שלישית, לכלוך מוצק שנמצא ברצפות השיש שלכם עדיף לטאטא כי כאשר אנשים או חיות מחמד עוברים על הלכלוך הזה יכולים לגרור אותו סביב הרצפה, וזה יכול בסופו של דבר לשרוט או לגרום להיווצרות חריצים על פני השטח. שריטות או חריצים אלה עשויים להיראות בקושי, אך אם הם לא מטופלים, הם עלולים להוביל לפיצוח או לרסיס של הרצפה שלך אם מים נכנסים או שמשהו משפיע עליהם קשה.

ועוד. שני נוזלים מומלצים שתוכלו להשתמש בהם לניקוי רצפות שיש הם מגן קריסטל – והפתעה – המים עצמם. התשתמש באחד משני אלה או בשניהם כדי לנקות את רצפות השיש. אתה יכול לנסות להשתמש במים וסמרטוט או סמרטוט נקי תחילה, ואז אם הרצפה לא תהיה נקייה כמו שאתה רוצה, אתה יכול לנסות להשתמש במגן קריסטל.

בשלב הבא, חומר איטום יהיה שימושי מאוד, מכיוון שהוא ימנע מלכלוך, אבק, נוזלים ושאר מזהמים כאלה לחדור אל השיש מלכתחילה. והליטוש יעזור להבטיח שהאריחים שלכם ייראו חדשים ומותאמים.

 פוליש בחיפה

נותנים לרצפה חיים חדשים עם פוליש לרצפה בחיפה – כיצד לנקות נכון רצפות שיש

למי נחוץ פוליש לרצפה בחיפה ?

לכל מי שהבחין כי הרצפה איננה נראית כאתמול שלשום ולכל מי שרוצה למנוע פגיעה במרצפות.

 

חברה מקצועית יודעת להעניק שירות של פוליש המותאם בדיוק לסוג הרצפה (קיימות סוגי רצפות מחומרים שונים).

פוליש קריסטל ממומחים יתאים מאוד לרצפה חדשה להגנה ומניעת פגמים ושריטות ולשימור מקסימלי של הגלזורה.

אך ניתן גם בדרך כזאת לחדש רצפה ישנה ולשלב את הפעולה עם ליטוש הרצפה.

פוליש מקצועי הנו פעולה המתבקשת מאליה לאחר שמסיימים לבצע שיפוץ של הנכס .

זה מתאים גם לבתים שעומדים ריקים וגם לבתים מרוהטים. אולמות תצוגה, חנויות, כל עסק באזור חיפה, בית קפה, בית מלון .

בכל אלה ניתן לראות כיצד מעניקים לרצפה חיים חדשים ויופי מבריק.

חברת ניקיון בחיפה ההברקה המושלמת בשבילך !